The Torah Podcast

Cours de Torah — disponibles sur vos plateformes favorites

Gérer nos difficultés, nos erreurs et nos échecs !

Gérer nos difficultés, nos erreurs et nos échecs !

Lev ·

Moussar Téchouva
Vitesse :

COURS POUR FEMMES*Pour recevoir les cours de Joy Galam : https://chat.whatsapp.com/EVEBS7oGhRN1k3e76TPI5B

Transcription
Kind: captions Language: iw ובכן, לא, אבל אתה יכול לאכול, אין שם כלום. שֶׁל בעיה, מאוד שמח כמו שאמרתי לך אמרתי קודם, מאוד, מאוד שמח להיות שם זה טוב, המשחק הקטן לא הרבה נלקח, זה לא עניין גדול עבור רבים עִם נואי, אבל זה בסדר, אני הולך לדבר עליך ועל כולם בצורה טובה חושב שהוא יצטרף במהלך הקורס ובעצם, ובכן, אני אגיד לך מציע לדבר על חודש הדר נכנסנו לחודש הדר נאמר לנו כשאתה מגיע ל- חודש הדר יהיה שמח, בסדר? איך אני עושה את זה? אני נדבקת לחיוך. על הפנים, איך אני עושה את זה במיוחד שיש לנו קצת לב שבור בזה כרגע אנחנו מטיילים, כמובן, אנחנו הולכים ל בהתחלה, אנחנו שומרים על מראה חיצוני ו... וכו' אבל בתוכנו כאשר אפילו האירועים גרמו לכך שהלב, יש לו צרות, אז ב האמת היא מאוד פרדוקסלית אבל זהו במידה מסוימת אחד הסודות של הסימרה. זה פשוט שלפעמים, ובכן, שברון לב זוהי הדרך, האמצעי להגיע אל סימרה היא מאוד, מאוד פרדוקסלית, מאוד פרדוקסלי, ולמעשה הטפיל הזה עגלת הקניות של השבוע היא אותנו מדבר על דבר נהדר מהו כישלון? האם זה פרק העגל? זָהָב אין כישלון גדול יותר, זו הנקודה. הנמוך ביותר בכל ההיסטוריה של העם יהודייה, ובכל זאת מה שמה? פרשת קטיסא קטיסא פירושה אז כשתגדל אותם תספר לי על ה הנקודה הנמוכה ביותר בהיסטוריה של העם היהודי ואתה קורא לפרשה קטיסה, כשאת באמת מתעוררת זהו הפרדוקס שאני מזמין אתכם לחשוב עליו. חקור הלילה ואז את המצנח של השבוע, ובכן, זה הולך טוב. כאשר זה מתרחש בזמן ה-17 טאמוס, אנחנו רודפים אחר הארסיני, אחרי ה נעשה לאחר התגלות אלוהית לאחר עשרת הדיברות לאחר העובדה שאנחנו אמר כן להשם דרך המפורסם נאסבןנישמה ובכן, משה אומר לנו, הנה אני... אני הולך ללכת, אני הולך לרדת למטה כדי את עשרת הדיברות לנשים לוחות החוק המפורסמים ואני אעשה זאת לעזוב למשך 40 יום חכו לי חכו לי חברים, אני תחזור, זה מה שיקרה העם היהודי אומר שאין בעיה אנחנו מחכים לכם בסבלנות, אלא שה-40 היום מגיע ואז ה-T אומר לנו מי שמישהו יראה את זה, מה שלא יהיה משה מתעכב, וחכמינו אומרים לנו לא לעשות זאת אל תגידו דבורים, תגידו תהיו, מה קרה? בשעה 6 בבוקר, הם חשבו ש... היה אמור לקחת 40 יום לשעה חוץ מזה שאף אחד לא אמר שזה יקרה להיות בזמן ולכן הם ככה, הם מכוערים, הוא לא הוא הגיע, אבל הוא הבטיח לנו את זה אבל הוא אכזב אותנו, ולמעשה הם אומרים לעצמם: "אבל משה מת". מת ולכן אנחנו הולכים לעשות תחליף למכוער מה שמו עגל הזהב וזה הולך להיות החדש שלנו קישור אלקד בו לפני שזה היה מכוער לא זה היה הריח, בסדר, ועל זה מכוער מי עדיין מחובר שם למעלה עם HM בהרים הוא הוא שומע שאלוהים אומר לו, אה, אתה יודע עמך חטא, אך אל תדאג אל תדאג, כלב שלי, אני... להשמיד ואני אתחיל מחדש אנשים חדשים מתחילים ממך כן מרגיע מאוד, הוא אמר, אפילו לא בחלומותיו הוא ממהר למטה, ואז מה קורה? להעביר למטה עם שולחן הלו זה לך תראה שזה לא רק שהם עשו הון, אבל הם... הוא התחיל לרקוד מסביב לוואור וזהו אשר יש לו גרם להריסות להתפרק לוחות החוק אוקיי, אז מאותו רגע ואילך... מוצ'ר, הוא לא יעצור בשבילנו. במשך 40 יום ועוד 40 יום במהלך 80 ימים בסך הכל, כלומר, החל מ-17 טאמוס עד רוכרוד צ'ילו ומעבר לו עוד רוש צ'ו עד הדיסטישרי הוא יתחנן לאשם לסליחה. טעות שנראית בלתי נסלחת אך הוא לא ייתן לו ללכת והוא הולך לעשות pldoiler אשר יעשה זאת בסוף ו השם יסלח לנו וגם ל... סוף סוף, הוא אפילו הולך למסור לנו כמה חדשות. לוחות החוק ביום הניתוח של מי היום, ומה היום? תחינתו של משה, בן משה, אמרה לו חכה, חכה, השם, אם זה זה מחק אותי מהספר שלך, אני לא רוצה מופיעים בספר שבו ה- האפשרות לסליחה אינה קיימת. מַדוּעַ? כי דווקא התורה היא זו שעוזרת לנו לחזור לעמוד על הרגליים. כשדברים לא הולכים טוב, כשעשינו טעות, אז ב עניין עגל הזהב עדיין מצדיק את זה אנחנו צריכים את התורה יותר ממך. בגלל צעיף הזהב, אנחנו לא ראויים לא התורה, אני אומר לך את זה ב להיפך, זוהי הוכחה שעדיין יש לנו איננו זקוקים עוד לתורה שלך, אשר עוזרת לנו ממה לשאוב משאבים חדשים למצוא עושר חדש ב למצוא עוד יותר חוכמה למה להתמודד עם אתגרי החיים ו להילחם בטעויות שלנו בעצמנו ללמוד לקום בחזרה, להתרומם מהמצב שלנו טעויות שאנחנו צריכים את זה אז, הטא הזה בדיוק בשביל זה כאן כדי ללמד אותנו כיצד לנהל את טעויות, ובכן, זה מה שהייתי רוצה לחקור איתך הלילה זה בעצם כדי לראות איך זה הלך ומה אז אילו לקחים נוכל ללמוד מזה? צייר לנו היום בשנת 2024 על ידי לדווח על הטעויות שלנו, הנפילות שלנו, שחמט לחברינו ולכולם הניסיונות והתקופות הקשות שנוכל לחצות, בסדר, זה מה שאני רוצה לראות איתך את אלה ארבעה דברים ראשית, מה השעה? באותו הרגע שזה קרה, המקום שבו זה קרה שלישית, האופן שבו איך זה קרה? יש לנו אמרו שהם רקדו אבל זה אומר על מה שהם רקדו ודבר רביעי מה מה היה מצב הרוח שלהם באותו רגע ו למעשה, ארבעת הדברים האלה יספיקו לנו עוזרים לעצמנו לנהל, אז זה נכון. שאולי לא תעשה זאת השתחווה לפני פסל לפני עגל זהב, גם אני לא, אבל אנחנו כן מכינים אותו טעויות ומתי אנו לומדים מהן שגיאות בצנחן הזה, ובכן, למעשה זה בא לתקן את כל הטעויות אנחנו יכולים לעשות את זה, בסדר, אתה כן עזבנו, עזבנו או לא? כֵּן אוקיי, אז מה השעה? מתי זה קרה? ובכן, כמו שאמרתי לך, למעשה הוא קבע דד-ליין, אה כן, הוא כן אם הוא לא שם בשש בבוקר, זה אומר שהוא לא יגיע. אף פעם לא, ואלה דברים שאנחנו עושים במודע או באופן לא מודע רגע, רגע, רגע, לא, אבל ברצינות... זה לא אפשרי אם היא לא יציאה מבית החולים אינה אפשרית אנחנו כבר לא מתקשרים כמה פעמים שמענו על קומבי שמענו כל פעם, "אני מפסיק". אבל, אבל עדיין, איטלקי, זה לא אפשרי זה לא אפשרי, ובשלב מסוים אתה תגיד לי, חכה לשבת נוספת במקום שאני אהיה שם. אני עדיין אבל נכון שיש רבים ש אני חוזר הביתה היום. שתיתי קפה עם חבר, זה היה בארבע חודשים וחצי, כמעט בן 5, בעלה, הוא ב-1 כן, אני לא יודע אם אתה מבין... הראיות, ההוכחות שזה אכן כך, והיא אמרה לי תראו אותה, היא נותנת לי שמחה, אנחנו בקרוב במרץ זה עדיין אז, זהו המועד האחרון שעומד בפנינו. תניח את זה, אבל חכה שם, כן, כן, זה לא עכשיו, אם זה לא ברגע שבו החלטתי שזה נגמר ו עכשיו אתה הולך להגיד לי, "כן, בסדר". אבל עדיין יש משהו ש זה קרה בפרשתך הוא לא אמר מה זה שטן. הוא בא והראה להם את הארון ממולהיראבנו ולכן יש להם אמר, "אה, ובכן הנה, אתה רואה מה אנחנו..." הוא פחד, ובכן הנה, ראינו את זה, חחח, לא אל תאמינו לזה ככה, אומרים לנו החכמים שלנו שזה לא כמו שעשה השטן אשליה גדולה של דיוויד קופרפילד אז הם ראו את מעגל הים זה שלמעשה כולם יצאו לחופשי הדמיון שלו היה כה עסוק עד הסוף נראה לו ברור מאליו משה היה מת כאילו ראה עיניהם שחורות על גבי לבן כלומר, השטן לא שולח אותך אפילו לא ראיה אחת לפני שאני שולח לך אותה מה זה המבחן הזה? זה מבחן הספק, לא? רגע, אבל אנחנו נטושים כאן, אוי לא! אבל זה אף פעם לא יעבוד, אוי לא! זהו, זה מת, זה בדיוק מה שאני אמרתי שאני נותן שיעור לקבוצה של נשים, ארגון נשים אשר עובר תקופות של אי פוריות דרך טכנולוגיית רבייה מסייעת (ART) והנה לכם, יש הרבה סולידריות בינם לבין עצמם הם גיבשו אגודה ואני באתי לדנר כמובן ואמרתי להם שאני בטוח ש האם אי פעם אמרת את זה בעבר? אם זה לא החודש, זה בגלל ש הרופא צדק, וזה נכון כולם ראו את פניו של כן כן, אני יודע את זה, כן, כן, לא, אבל הרופא אמר שזה יעבוד. הרופא מעולם לא אמר את זה, ואז אתה מבין, ובכן, עברו כבר 6 חודשים, אתה מבין. עברה שנה, ובכן אתה מבין, עברו שנתיים. זוהי הוכחה ברורה לכך שלא אצליח. אתה מבין למה אני מתכוון, אבל הכל כך זה חדר. זה חדר דרך ספק, לכן ה לסיכום, זהו זה שבחיינו אנחנו חייבים מקרינים חיוביות, כן, עלינו לדמיין תרחישים חיוביים אבל העיתוי זה לא בינינו, מילה ועל כך עלינו לשחרר לחלוטין, להקרין את עצמך אל העתיד דברים חיוביים, להיות אופטימי פירושו רקע של אופטימיות אבל לא אני הכנתי את הקנבס, הוא היה... מי שעושה זאת, מגיע רגע בו הוא... לשחרר את התזמון אני לא יודע מתי זה יקרה אבל זה יגיע, וזה מה שאנחנו חייבים לעשות להגיד לעצמך שבעלך בפנים ואני יודעת אני לא יודע מתי הוא יחזור. תראה, אבל מתי הוא יחזור? כְּמוֹ יש לי את כדור הבדולח של מאדאם אירמה שלי, אני הולך ל... אני לא יודעת אם אני צריכה להגיד לו כן והוא יחזור הביתה. מתי הוא יחזור? יחזור אל ה- בית מתי אני הולך ליפול אני לא יודע מתי, אבל אפילו אם זה יהיה לא החודש הזה, גם אם זה לא ב-6 גם אם לא בעוד שנה לא אל ייאוש, את תהיי אמא יום אחד. זה מה שאנחנו צריכים לעשות. אז, זה אותו דבר עם מה שיש לנו. גרתי עם נואמי אני לא יכול לחזור אליה הכל יחזור לקדמותו בבית. אני לא יודע את התזמון, זה לא בינינו. בעוד שבוע בשבועות ב אחד, ואם אני זה שמתחיל לרצות להיות בשליטה זה מה יש סיכון שדברים ישתבשו, אתה מבין? מה שאני מתכוון זה שזה הראשון שיעור 2, מה זה? אמרתי לך את המקום שבו זה נמצא איפה זה קרה? שהם נמצאים באותו רגע בתוך מה יש במדבר? כלום, אם יש דבר אחד, זה אתה. כלומר, מה מתי זה אומר שאנחנו במדבר, למעשה, זה אומר לומר שאדם לבד עומד מול עצמו זה כשאתה רואה את הבוס הוא אומר לך אוקיי, אז זהו, אתה הולך לקחת את זה פרויקט והנה אני אני אתה בסדר מודע לכך שאני לא מסוגל עשיתי את זה בעצמי כשהגעתי ישראל, לא דיברתי עברית ואנחנו מינה אותי אחראי על תוכנית של מסה אוקיי, אוקיי, זה בסדר. מתקשר לצרפתים ולכל השאר ואז הם אומרים לך לא, אבל עכשיו אתה הולך אני לא יודע לגבי איני, ותצטרך לנהל משא ומתן. שיהיו מקומות עבורך אני לא מדבר על המתמחים שלך, על הגדילים כן, אבל רק על ידי דיבור אנחנו למד, בסדר, בסדר, ואז אתה לבד מתמודד לעצמך, אבל יש לנו המון רגעים ככה אנחנו לבד עם עצמנו. אוקיי, אז מתי אתם מתחתנים? אתה אומר, אבל מה איתו או איתי? C בארגומנט כן, ככה קוראים לגבר, וברגע תחזיר לי את התשובה הזאת, אז למרבה המזל, כמה רבנים סופר, כמה סופר חברות שיתנו עצה לאמא כל זה, אבל בסופו של דבר, האחריות עליי כשאתה עוזב את אמהות בפעם הראשונה איזה מהם אתה בטוח שתיתן לי לך הביתה אבל אין לי אחד יש לי רישיון לתינוק PASM, זה נכון, אנחנו חוזרים אחורה, אנחנו לא יודעים איך זה עובד, אתה לבד מתמודד את עצמך ולמה זה ככה למה HM נמצא במרכאות? תזמר את האירוע הזה שבו, ובכן, הוא זה לקח רק כמה שעות עד כמה אי ההבנה התרחשה תוך שעות. הם חיכו לדבר ובום, הגרוע מכל טעות שיכולה להתרחש היא 40 הזהב ימים אחרי שנסענו לארצ'ינה, זה היה עדיין משוגע, כן, למה אז? בערב שהוא אומר ככה הוא אומר את זה ב הוא אכן הסיר מוצ'רבנו כי רק עד עכשיו מוצ'רבנו זה היה פרקטי הוא היה שם כדי לראות אותה, הוא אמר לנו מה לעשות, קצת כאילו אתה יודע את אמא בבית לוקחת כביסה היא תדאג לזה ואז אתה צריך צאו מהפקעת ותצטרכו להסתדר לבד לגמרי, ובכן, בעצם זה קצת ליד הוא הניח את מרברה בצד והיה את זה רגע של P והנה זה ואיך אתה לכו תגיבו עכשיו, הערב אומר לנו שאבנו היקר שלי באמת עושה את זה מייצג את המבוגר שנמצא בפנים לנו, כידוע לכם, יש שני חלקים. לילד הפנימי, למבוגר הפנימי ולפעמים כשאתה מתמודד עם עצמך אתה עומד בפני הניסיון שלך, אתה עומד בפני האתגר שלך ואתה מבין את זה זה יכול לסמוך רק על הקטנטנים שלך כתפיים, ובכן, לשם בעצם הולכים. למצוא את המבוגר הפנימי זה זה מה שייווצר, למעשה, וזה איך זה נקרא? זה נקרא ה בגרות, זוהי בגרות. רגישות חוכמה רגש תקראו לזה חוויה מה שתרצו זהו, ורק אנשים שיש להם חוויה שיודעת באמת לשפר ניסיון, אתה מבין למה אני מתכוון. אומר שזה כמו, אתה מסביר לו משהו והוא מסתכל עליך במבט של אתה מתעב אותו ואומר, "אוקיי, אני לא אתן לו..." לשים שלפוחית ​​אבל אתה רוצה תגיד לו שאתה הולך לעשות הטעות שלך, ותראה, החיים... כדי להראות שצדקתי, וזה נכון אבל אלו דברים שאתה יכול מעריך את זה רק אחרי שנגעת בזה קצת ניסיון בכל דומיינים זה יכול להיות בתוך הדומיין תחום משפחה מקצועי תחום הבריאות, תחום של הכל חוץ מזה מה שאנחנו קוראים בגרות, בסדר אז באותו רגע הכל היה מתוכנן אז, ובכן, זה מפריש דברים חיוביים אשר נמצא בהם כי כשאתה לבד מולך אתה יכול לחפש את חיובי או שאתה יכול להתנהג כמו כמו ילד והכל גמור אז מה, כדי שתגידי אוי לא לא אבל עכשיו אין לי ברירה אלא לפעול. מבוגרים, תקשיבו היטב למה שהם אומרים לנו. חכמינו אומרים לנו לאדם עומד אל אל אטעם, מה זה אומר? אתה לא יכול להבין שהדברים שאתה שֶׁלְךָ נטע בגלל תהליך הלמידה הכל תמיד נעשה על ידי רצף של טעויות, שגיאות וזו טעות, אבל למעשה, בכל פעם ברגע שאתה במוח הקטן שלך אתה משתלב חוכמות חדשות של החדש מנגנונים זה כמו ילד ש הילד אף פעם לא לומד ללכת, הוא שם בעריסתו ואז אחרי, אה, זה זה נהדר, זה מתחיל ללכת! זה לא קיים; קודם זה מתחיל לזחול. הוא עושה משהו ואז אחרי זה כשהוא מתחיל בעמידה, ככה זה, זה כל כך חמוד כשאתה הולך ממש בהתחלה אבל כלומר, באמת, אני אומר בו ובום, הוא טום, הוא... הוא מרים את זה וכמה פעמים הוא נופל אני חושב שהסתכלתי, אבל זה היה תינוק. הוא צריך ליפול בממוצע אני תאמין לזה 2000 פעמים, 2000 פעמים, כן, או 1000 כן, עבור תוניסאים, אתה מבין. זו קצת הגזמה, אבל זה היה יוֹתֵר זה היה משהו כזה, בסדר, אבא. 900 פעמים, 1000 פעמים, אבל זה לא היה פחות כדי להיות מסוגל לרכוש את המרק אבל זה נכון, אנחנו רואים אותם במשך חודש. ותמשיך, טום, תמשיך, ואתה אומר אבל בעצם, זה חסר טעם, מה זה? תרופות נוגדות, אבל לא, לא הבנת בכל פעם זה מפעיל נוירונים חדשים במוח שלו שיוצרים למעשה, זה מה שהוא עושה. לרכוש, הוא נמצא בתהליך של רכישת ה זה עובד, בסדר, אז אתה לא יכול למד את מה שפישלת ובעצם באותם רגעים במהלך תהליך הלמידה, אתה מבין ש מי שאתה הוא שברגעים האלה אתה RS אתה אומר, אבל בעצם היו לי הרבה משאבים ושאני אפילו לא ידעתי עליהם אפילו לא היה לי מושג על קיום, אתה מבין למה אני מתכוון תגיד את זה בעצמך ברגעים כאלה אתה מופתע, אתה יודע, זה כתוב ככה. שהאדם מגיע לכדור הארץ עם שניים מזוודות, מזוודה ראשונה, מהי? מזוודת הקשיים ולמעשה היא כמו חבילת הפתעה, אתה מבין, ו ובכן, החיים יפתחו בפניך את זה. שקית הפתעה בכל פעם שאתה גלה, אה ב', זה פשוט פגע בי, אה טוב ובכן, גם זה, אבל אתה מגיע ל עולם עם מזוודה שנייה ו אתה לא יודע לגבי המזוודה השנייה, אבל אלו כל המשאבים שהשם נתן לך את האמצעים להתגבר על ניסיונות המזוודה הראשונה ובכן המזוודה הזאת הולכת להיות שלך. פתח את זה כמו אחד גדול ו לגלות את כל המשאבים תווית בלתי צפויה בך מה אנחנו נקרא בעברית התובנות שיש לך שמעתי את המילה הזאת בעבר, יש את הוואנה ו... מה זה לה טובאנה, לה הוואנה? שֶׁלָה... הבנה תיאורטית, כן, אני יודע. שאני יודע, שאני יודע את הטובנה זה בכלל לא מה שטובנה, זה זה מה שלמדתי מניסיון הוא לא תיאורטי, זה מבוסס על ניסיון. טבנה חזקה, היא מאוד, מאוד חזק, בסדר אז זה באמת זה, זה באמת זה שהמגדל מלמד אותנו ו יתר על כן, היא אמרה לנו דבר אחד "יוצא דופן", היא אמרה לנו, סתם כך. היא אותנו הוא לא אמר להחזיק את מה שהוא סימן ש מישהו שעשה אפילו את הגדולים ביותר עצוב, שהיה מושלם כל חייו, הוא אני מבין שהוא אף פעם לא יגיע לרמה שלו. אף אחד מהם מעולם לא עשה טעות, והשני הוא כן עושה טעויות בכל פעם מתאושש בשאלה, מי יותר טוב, אתם אומרים? לא, לא, אבל תן לי להסביר, הוא מגיע. אפילו לא באותה ליגה כמו זו שנפלה ומי יודע למה, כי זה ש נפל ובכן, למעשה הוא התפתח רגישות שהוא פיתח ממנה חוכמה שממנה פיתח פגיעות שהוא פיתח האמפתיה הנובעת מהעובדה שהיה לו הנפילות שלה והיא שלה ו- REM על ממשיך כֵּן שלישית, מה אמרנו? אה כן שלישית, אמרנו איך זה קרה מה הבעיה עם העבר כששלי הוא שמע שהם זכו בפרס VO הזהב. עד עכשיו היו לו את השולחנות שלו בתוך היד כאשר האם אמרתי לך שהוא התחילו לשבור אותם מתי, מה, מתי הם התחילו לרקוד, מה זה ריקוד? הבעיה היא, מה ההבדל? אני לא מבין, כמו קודם זה לא היה רציני ועכשיו אה, הם העמידו את עצמם ל ריקוד זה דבר מאוד, מאוד רציני. אז מה זה אומר? לרקוד קודם זה אומר טוב כשהם ראו merabenou הם לא התאוששו שאלה שהם המשיכו לעשות את שלהם טעות שהם המשיכו לרקוד מסביב וודו, וחשוב מכל, מה המשמעות של זה? שבעצם, כשאת רוקדת ככה זה במרכז, מה שאומר שלמעשה הדבר הזה הפך למרכז של קיומך, וזה אומר לנו את המארל זוהי ההגדרה של לאוודזה, זה מה, אבודזרה, זה לא עניין של לקחת את עצמך? מול אליל, זה עניין של לקחת משהו משהו שהיה במקור אמצעי ו כדי להפוך את זה למטרה, למשל כסף הוא אמצעי, יש לנו כן, אני צריך את זה, אבל מה, זו לא מטרת חיינו, ואם זה מאוד עצוב, ואם זה יקרה ובכן, זה אומר שזה יכול לתת תנו יד חופשית לכל הקובה ו כל ההונאות, אתה מבין למה אני מתכוון? כלומר, זה לא זה. אבל מראה חיצוני זה חשוב, זה ה... המגע הראשון שלנו עם החברה כן, אז מראה חיצוני זה משהו חשוב, אבל זה לא העניין. לא באתי לארץ כדי להשוויץ. אינסטגרם, אתם מבינים למה אני מתכוון? אנחנו לוקחים דברים הכרחיים לחיות בחברה, לחיות הכל קצר ולמעשה פתאום זה בנוסף דרך לבנות חיים מאוזן לעשות טוב סביב שתהיה אדם טוב בשבילך שפרו את עצמכם, שלמו את עצמכם, מצאו את משאבים את כל מה שהוא למעשה ה- המטרה האמיתית של חיינו היא זו. מה הפכת לדברים האלה? אז, באופן עקרוני, זהו. הטעות האמיתית היא, ובכן, יש להם העבירו את כל המיקוד שלהם קיומה של הסכמה הוא, הוא הוא, והם הם הם לא נחקרים, זהו. זה הדבר הכי רציני, אתה מבין. מכוער מגיע ואתה ממשיך לרקוד סביב האליל זה כמו איך זה נראה אנשים שנמצאים ב בטעות מוחלטת אבל מי נמצא ב המכחישים שאומרים לא לא אבל מה אני עושה את זה, זה בסדר, זה מסתתר, למה זה ככה? קדימה, זה מתחבא, הרשו לי מישהו השבוע אמר לי בקיצור, הוא מחפש עבודה. מישהו אמר לו, "אה כן, כן," עם את יכולה לזכות בכמה, הוא אמר לה כמה עשרות אלפי יורו לכל חודשים ואני לא תוניסאי, יש לו באמת 10 אז הוא אמר, "אתה רוצה שאני אעשה זאת?" רוצה שאני אהרוג את מי שאני יודע מה אל תדאג לגבי העבודה הזאת, היא... חצי-אכור מה זה אומר אתה מסתכל על עצמך בערב, אתה משלים את עצמך. בכיתה כי אתה עושה סמיאכר ושאתה מתרכז ב- להסתתר במקום על החזיר שיש לך לָשִׂים בפנים אתה רואה למה אני מתכוון אז אתה טועה, אתה ילד. בטעות שלך אבל אתה מבין שזה לא לא שזו טעות, אוי ואבוי, אוי ואבוי, אוי ואבוי. אוי, כי כולם עושים טעויות למעשה, כולם עושים טעויות. הוא קם בחזרה, אבל אתה לא יכול לקום בחזרה. אם לא הבנת שזה היה אתה מבין למה אני מתכוון, נכון? רק ימשיך את הספירלה היורדת שלך ו לרדת אפילו נמוך יותר, אתה רואה מה אני מתכוון, למען האמת, לאויב של הקיום אנושי, זו לא הטעות כי הכל העולם, למעשה, הוא האויב האמיתי. מה זה? זה ספק, וזה ה- ייאוש, אני אומר, אבל רגע, יש לי ניסיתי לא לכעוס על הילד הזה והתחלתי שוב והנפילה וה- ליפול וליפול וליפול זה לא ברצינות, העיקר הוא הרדסון. הדבר הכי חשוב הוא כוח רצון, ולאט לאט יקירתי, זכרי את התהליך למידה היא תמיד שגיאת ESS שגיאת ESS שגיאת ESS זוהי זה כאילו יש לי ילד שיש לו קשיים רבים כרגע ו הוא נפל אז, אז המורים הם באמת שברו את זה, אה, אתה מבין? חשבתי שעשית התקדמות, אבל ב למעשה, שקעת אפילו נמוך יותר. סיפרתי לו מראש מתי התקדמנו. בחיים בתחום בית הספר בתחום המשפחה, עוד אחד פעמים בכל התחומים זה אף פעם לא ככה זה, ולפעמים ב באמצע יש את מה שאנחנו שיחה, יש צורך ליפול באהבה עדיף לקום בחזרה, וזה מה שקורה בפועל. אתה אפילו יותר גבוה ברמה שלך מַדוּעַ? כי לפי הגדרה, כאשר אתה נופל ואתה קם, אתה תמיד קום בחזרה, אתה מתעלה מעל ברמה שבה אתה נמצא נפל, זו הסיבה לנפילה יוצא דופן, זו הסיבה ש נפילה מביאה לנו הרבה תועלת וזו הסיבה שכאשר הם אחר כך הם קיבלו את השניים לוחות החוק הונחו ב... קודג' במיכאן וואו וואו וואו זה היה טוב מדי, סוף סוף קיבלנו את סליחתו של הם וחשבנו, אבל חכו להם השולחנות הראשונים שהוא שבר חייבים במיוחד לא שאנחנו פותחים אותם מחדש זריקתם לפח תזרוק אותם לפח [ __ ], יקירתי, ומה הוא אומר? אלוהים אמר, "אה, ההריסות, אני רוצה שהוא..." או עם הטבלאות הראשונות ב- תארו לעצמכם, במכללה שלנו, זה כמו... מישהו אכל אוכל זול ו אמרנו לו לא, אבל שרידיך אתה הולך לשים את הצ'יזבורגרים ארון הקודש בבית הכנסת, אבל לא, זה הקשת או שאני רוצה את פח האשפה אני רוצה אתה לא רוצה לראות אותם יותר, אוי לא, אין לך אותם. הבנתי שזה בגלל שאכלת הצ'יזבורגר הזה שהכנתי היום הרבה יותר תשומת לב להסתרת זה שלפעמים הנפילה שהיא הייתה הכרחי כדי להיות מסוגל לרכוש את דבר חדש, בסדר, כל כך לעתים קרובות השאלה אינה האם אני נופל בפח או לא, החרא שם. בכל מקרה, אבל השאלה היא האם אני קם או לא אחרי זה אחרי שהסכמנו, אז זהו משימה גדולה נוספת היא קבלה הטעויות שלנו בקבלת העבר שלנו להבין שזו המציאות שלי על איזה אני עובד וזהו מדובר בקבלת המציאות שיש לה מציע לנו, וזה הגדול ביותר צורה של חמונה אוקיי, בואו נמשיך עם נקודה 4, כן, זהו. מה הרביעי מהי נקודה 4? זה נפרד העניין הוא, שלמעשה היו לנו הרבה מתנות בזכות הוור, זה נראה מוזר לומר כי אמרתי לך שאנחנו האם נוכל, או האם נעדיף לשכוח זאת, ו ובכל זאת קיבלנו המון מתנות, זה מה, קיבלנו את השולחנות השניים ו בטבלאות השניות אתם יודעים מה זה? הייתה לו את כל התורה, זה הכל. שאתה לומד בקורסים את כל זה שאתה לומד את מדרש עדות ב מאיפה כל זה מגיע? אשמת הוודו כי כאשר אלוהים החזיר את יציבות החוק השנייה היא הייתה מלווה בכל זה תורה, ובלעדיה, ובכן, לא הייתה לנו אותה. כל התורה שאנו לומדים כך ראשית, שנית, יש לנו היה לי את המיקאן. מיכאן אינו דבר של מה בכך. זה האב הקדמון של BETD, זה האב הקדמון מכל בתי כנסת שני שלישי מה קיבלנו? קיבלנו את Y קיפ עבור יאם קיפ ליום שבו אתה לוחץ תעביר את הבגדים המלוכלכים שלך, אתה נכנס ל-Y קיפ, שתוציא את הבגדים הלבנים שלך, זה לא יוצא דופן כמתנה כן, וכל זה בעצם מגיע מ מַה מדוע חשב השם שאנחנו הייתה לו את הזכות שמגיעה לו באמת כל החוכמות הנוספות הללו שאנו לא היה קודם לכן כי, למעשה, כפי שאני אמרתי לך שפספסנו את זה מראה כמה היינו צריכים החוכמה הזו ומעל הכל היא הייתה מלווה במה שאנחנו למעשה אומרים ש כשהטאס נשברו, ובכן למעשה, גם לב ישראל, יש לו הקיץ היה שבור וכשאנחנו עוברים דרך חוויה כמו זו שעוברת נואמי, מה היא עברה את זה וזה קשה. דמיינו שהייתם צריכים לשפוך הרבה בטח ירדו לך הרבה דמעות תסכול והרבה חוסר סבלנות מי ייתן ואלוהים באמת... ברוך, אבל בעצם הלב הזה שבור זה משהו שאתה לעולם לא אשכח וזה משהו משהו שבאמת ייתן לך ענווה, שבה אתה יודע שאתה לא בשליטה יש אנשים שיש להם האשליה שהם שולטים בנוריה היא לעולם לא תוכל כי כל אחד ברגע שהיא נזכרת שהיא הייתה נעול בין ארבעת הקירות הללו ו שזה גם שיעור עֲנָוָה או כן, זה אומר שעברתי התזמון, עבר זמן מה, אל תדאג בקשר לזה. לא רציתי, אז מה זה אומר? כלומר, כאשר זוג הוא אז, אחרי 30 שנות נישואין, הוא... תגיד לי, זוכרת מתי נאבקנו? פרנאסוס וכל זה, כן, אבל אתה יודע את זה הראו שאתם וגם אני, ב', למעשה, מערכת היחסים שלנו מחזיקה מעמד החוויה הזאת ושלא עשינו אותה מותנה בזה, אה, ואתה זוכר שהילד הזה עזב ככה סתם זה גרם לנו הרבה צרות, כן, כן אבל אני זוכר איך אמרת לי נתמך ברגעים אלה, אה, אתה זוכר כשנסעת למילואי? אבל אני כאן לבד כדי לנהל את הבית. כן, כן, אני זוכר את כל זה. אני זוכר את אומץ ליבך, אני זכור את חוכמתך, אני זוכר הבגרות שלך, בסדר, אתה זוכר כשלא הסכמנו על זה, אבל אני אשכח שעשית אותי מאושרת מעולם לא חוויתי את הרגע הזה שבו עשית אותי מאושרת אוקיי, דיברנו הרבה לאחרונה. גם עם סופיה ההנאה שבעשייה תענוג, בסדר, אז בגלל זה. היא אומרת לך לשמור את כל הפסולת שלך כי באמת, הפסולת שלך היא שלך עושר VO, מה שאני מתכוון הוא ה- דבר אחרון, מה זה? אני אגיד לך אמרתי את מצב הרוח, באיזה מצב במוחי, זה קרה, ב', כפי שאמרתי לך אמרתי שזה מצב תודעה שבו למעשה הם הרגישו נטושים ל- הם הרימו את זה, הם אמרו לעצמם, זה לא זה מוסרבנו שכבר לא איתנו ב השם הוא זה שעזב אותנו ליפול, וזה מצב הרוח הגרוע ביותר. כי זה מה שיקרה בפועל תמיד מוביל אותנו לדיכאון לייאוש ולעובדה שיותר רוצה לקום בחזרה ולמעשה מה שיקרה זה משה ישיב את ביטחונם השם, ופעם אחת היו לו אותם החזיר את האמונה בהשם שהשם יבטל את הגזירה בדיוק, אתה רואה מכיוון שאנחנו בהדר אנחנו נמצאים ב חודש של pourM pourM זה בדיוק זה זה אותו סיפור, הם כאן ו הם אומרים, "כן, כן, יש לנו..." בדרך כלל בעוד 70 שנה אנחנו אמורים בחזרה לארצנו יש להם נבואה שהם יודעים שהם אמורים לעשות לחזור לארצם ול-70 שנה הם מגיעים והם עדיין עם ערדליים בפרס ובנוסף לכך יש להם את צו השמדת המן, כן כמו הסיפור של הצנחן שלנו, הם הם אמרו את זה גרוע, זה אותו דבר וגם מרגע שהאמינו שהשם הוא נטש אותם, ובכן, שם הכל התחיל. זה התחיל להשתבש, אתה יודע, זה הספק הזה ותחושת הייאוש הזו התחושה הזו שהשם יותר איתו ובכן, בעצם, זה משאיר את זה. להמשיך הלאה מכל הדברים הרעים אוקיי, אז אני אסיים עד זה שכאשר משה התחנן עם השם אמר לו בבקשה בבקשה, בבקשה, אחרת אתה "מחק אותי מספרך," הוא אמר, "אם בבקשה." בבקשה בבקשה בבקשה יש לנו הוא היה צריך את הטור שלך יותר מדי, גם את זה הוא אמר לה. משהו נפלא אמר לו אתה יודע, השם, יום אחד נתת לי העצה הזו ניתנה לפני מספר חודשים, כבר ב- שהם יצאו ממצרים, מה זה מה שקרה היה להם מאוד מאוד צמאים לא היו להם יותר בקבוקי מים מים בהם היו יותר ב הם חיפשו בקבוקי מים. אואזיס ואז פתאום הוא רץ וואו הוא רואה נווה מדבר פנטסטי וממהר לשם. כולם למעלה, הם שותים בבור, היא מר, זה מלוח, המים האלה, והנה אני כאן אמרתי לך בכימיה, אמרתי אבל חַרדָל היה עדיף אם היית מספר לנו. אל תשלחו לנו נווה מדבר, למה אתם אומרים לנו? שלח נווה מדבר ונהיה מסודרים. שמח ובעצם אגוז מלוח למה שלחת לי את הבדיקה הזאת? לפעמים אתה צופה בסרט ואומר למען האמת, יש כמה אתגרים שאני הייתי מסתדר בלעדיו בכל מקרה, למה עשית את זה? שלח את זה להשם ולהשם מה הוא ענה לה? הוא אמר לה יש לך מספיק, אבל עמאר מאט לקחת מרירות, וזה תלוי בך להפוך אותה ל עדינות, תפסיק להתלונן, זה זה מה שהוא אמר לי, ואני סומך על זה אני שולח לך את זה כניסיון, זה הולך להפוך ל... זה חמוד, אבל זו החלטה שלך. איזו פרספקטיבה תהיה לך על זה אז אמר לו: "אתה רואה, משה..." הוא אמר, "אתה מבין, הצלחנו..." עושה זאת כדי לראות שגם מאחורי המרירות הגדולה ביותר מסתירה את המתיקות וככה המים נהיית מתוק, וגם אתה, אפילו ב פרק זה מנסה לשנות את עגל זהב במשהו מתוק ו אז אמר לו אלוהים, "סל, זה טוב". סלחתי לך, אבל זה בסדר, כבר מה המשמעות של "נסלח"? לומר שמשהו חומצי כמו לימון זה מגעיל, אבל זה רק עם... לימון, אפשר להכין לימונדה עם מים, מים הם ניטרליים, נכון? זה טוב מאוד, אבל עם מים אתה לעולם לא אכין לימונדה ולמעשה ב מתוקף העובדה שכאשר אנו רואים את הראיות גורמות לנו לחשוב, בסדר, זה ברור, זה מר, אבל אני יודע שזה יכיל אני יודע שבסוף תהיה עדינות סוף טוב אז, למעשה זה מגיע ו זה מאיץ את ההיאנד וזה מגיע לרכך את מה שנראה לך כל כך מר אוקיי, אז זה מה שאנחנו צריכים לעשות. זיכרון, והנה לכם, נעמי היא באמת לדוגמה, זה, ובכן, כל ה- אירועים בחיינו, מרים ככל שיהיו עדין ככל שיהיה, מתקבל הרושם סטרילי או אבל למעשה אנחנו מבינים את זה כל אירוע פורה, אנחנו נבנה כעת, אנחנו נמצאים ב חושף את המבוגר שנמצא בפנים אנחנו מייצרים כרגע החוכמה שאנו מייצרים כעת הבגרות שאנו מייצרים כעת אשר הוא של עושר ובחודש הדר ואמן עמלק, הם רצו לקחת את השמחה שלנו על ידי כך שהיא גורמת לנו להאמין שלא הולכים לשום מקום, שאנחנו היו המפסידים שאלוהים היה להם הוא שכח, ואמרנו לו לא, לא, לא זה. בכלל לא, בכלל לא, אני, אני להבין שכל מה שקורה לי זה הגיוני; זה תלוי בי לראות את דברים בעדינות ולהבין ש מאחורי כל דבר מר מסתתר משהו עדין ובזכות צ'אם הופך את כל הניסיונות שלנו לטובים ביותר מי ייתן ויהיה עדינות גדולה, אמן, אמן, אמן. ותודה על שיעור החיים הזה. הטובה הזו טובה אני באמת חושב שזה מודל הליכה-through. [תְשׁוּאוֹת] שאנחנו